Öppna förskolan
På öppna förskolan träffas föräldrar, barn och
förskole-personal på Familjecentralen.
Öppna förskolan är för barn som är 0-6 år och
för föräldrar som snart ska få barn.
Öppna förskolan kostar ingenting och
man behöver man inte anmäla sig.
På öppna förskolan kan barnen
leka med andra barn.
Föräldrar kan få information och råd av
personalen om att vara förälder.
Personalen kan mycket om barn och familjer.
Föräldrarna kan också väga barnen på
öppna förskolan.
Öppna förskolan är öppen de här dagarna:
- tisdagar klockan 9:00 till 12:00 och
klockan 13:00 till 16:00. - onsdagar klockan 13:00 till 16:00.
På tisdagarna är öppna förskolan för
barn som är 0 till 2 år.
På onsdagarna är öppna förskolan för
barn som är 0 till 6 år.
Öppna förskolan finns på Familjecentralen.
Adressen är:
Stenbergska hälsocentral
Johan Skyttes väg 6
921 24 Lycksele
Om du vill veta mer kan du ringa till
öppna förskolan på telefon-nummer 0950-397 96.